Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Hanny - 31 januari 2012 22:36

God vackra kväll!


Nu ligger jag i soffan och tittar på en sjukt dålig krokodil-film med världens bästa moster. Har varit så skönt att ha henne här ikväll, vi har ätit god mat, tittat på film och bara myst. Tagit igen förlorade city-dagar.


Hade också skola idag, det var kul att komma tillbaka till alla. Jag gillar verkligen den jag är här i klassen, och i Jönköping över huvud taget. Det blev precis som jag hade önskat. Jag och Linn var efter skolan och shoppade lite grann, köpte en väska, cupcakeformar, pennsaker och fina rosor. Sedan var vi och fikade på ett myscafé. Jönköping är full av såna.


Det är en lite romantisk, mystisk känsla över Jönköping tycker jag. När jag går och promenerar här, så tänker jag mer än vanligt, och njuter lite extra. Jag andas in livet med lite djupare andetag, och ser allt i lite klarare färger här. Jag längtar inte efter Göteborg, eller Sävedalen. Jag längtar efter mina vänner, mina vackra, vackra vänner. Och min familj. Men inte Göteborg. Jag känner mig så otroligt hemma här. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards