Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

Sunny day

Av Hanny - 6 januari 2013 17:18

Gårdagens matlådor blev succé! Laxen var så god att jag nästan åt upp en direkt. Så, ja. Gott. 


I morgon börjar arbetslivet igen. Jag både längtar och är nervös. Det var så länge sedan jag jobbade nu, kommer ta ett tag att komma in i det igen, samt träffa igen. Dagen imån kommer vara energikrävande!

Kvällen kommer spenderas lugnt med min säng, min dator och massa sköna filmer. Behöver en sista kväll där jag bara ÄR, och inte ger energi till något annat. Det har varit en väldigt hektisk höst, och det har blivit lite tid åt bara mig själv. Det är ett av mina nyårslöften. Prioritera mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanny - 24 januari 2013 13:19

Vaknade knappast på rätt sida. Efter tio minuter med en törn i min dröm, insåg jag att det var en telefon som ringde. Inte min. Larmtelefonen från jobbet, som jag råkat få med mig hem. Sprang till bussen och fick åka nyvaken och lämna den. Somnade på...

Av Hanny - 24 januari 2013 00:20

Äntligen. Äntligen går det mot rätt håll. Denna dagen har jag känt mig bättre, för första gången på över en vecka.    Ja, okej, jag har fortfarande typ ingen ork och sjukt ont i halsen. Men nej, det känns så mycket bättre idag. Gick en promenad, ...

Av Hanny - 22 januari 2013 13:36

HEJ.  Tisdag.  Sjuk. Igen.   Är lite trött på livet för tillfället, eftersom jag hade halsfluss förra veckan, fick penicillin, kände mig myycket bättre, började jobba, och två pass senare BAM. Nu ligger jag här i sängen igen med feber och o...

Av Hanny - 20 januari 2013 13:04

Godmorgon. Eller ja, är den så god? Min morgon känns mest ångestfylld. Eller bakisfylld kanske.  Sjukt rolig kväll igår, först med Elin och sedan vidare med Tove. Och ja, det blev nog lite för mycket att dricka. SÅ, nu har jag utgångsförbud fram ti...

Av Hanny - 18 januari 2013 12:45

Häromdagen fick jag en komplimang som löd "Vilken skönhet du kommer att blomma ut till". Lite gammaldags kanske, men jag blev väldigt glad. När jag senare tänkte på det, så försökte jag förstå innebörden. När kommer man att blomma ut? Har jag inte bl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards