Alla inlägg under februari 2012

Av Hanny - 2 februari 2012 07:42

God jättemorgon. Är uppe i ottan, men kan aldrig sova när jag varit ute kvällen innan, och då kan jag ju lika gärna blogga lite!


Igår sov ju min älskade moster här, och när vi vaknade gjorde vi den traditionella jordgubbssmoothien, och sen åkte vi till A6 och lunchade. Det var jättemysigt, och vi pratade mycket.


Resten av dagen spenderade jag genom att handla inför kvällen, baka, städa och fixa. Äkta hemmafrustyle. Jag gjorde väldigt goda (enligt de som åt dem) ugnsrostade tunnbröd med salt och basilika. Det var superenkelt. Skär tunnbröd i remsor, strö ut på ugn, häll på rikligt med havssalt och basilika. In i ugnen i några minuter tills det fått färg. Lägg sedan på hushållspapper, så det "torkar" och blir hårt. Done!


På kvällen kom sju från klassen hit, och vi förade lite innan Akademin.Och det är så himla skönt, för hur dåligt Jönköpings uteliv än är, så gör Akademin mig aldrig besviken. Älskar det! 


Idag ska jag luncha med Linn, men först ska jag nog sova lite till.

PUSS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards