Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Hanny - 24 januari 2012 20:14

HEJ!

Jag var så sjukt nervös idag inför första skoldagen. Kommer man prata med någon, kommer det vara en tuff kurs, hur är folket? (osvosvosv). Men alla var jättesköna, och det verkar kunna bli en riktig klasskänsla. Så himla glad är jag . Förhoppningsvis ska vi dra ihop ett gäng och dra till Akademin imån, det vore fetnajs. Nice menar jag.


Nu ska jag göra en spontanare, och gå på bio i kvällsjönköping. Ikväll ska jag (själv) se New Years Eve, en töntig amerikansk romantisk komedi, typ som Valentine's Day och Love Actually. Ska bli skönt att komma bort från lägenheten lite. Här tänker jag väldigt mycket, och dessutom har jag sedan inatt varit väldigt allergisk när jag är här. 


Åh, känns som att så många tunga stenar har släppt, och allting känns så mycket bättre. Och om tre dagar kommer Tove. Love life!


PUSS

Av Hanny - 24 januari 2012 10:42

Godmorgon! 

Sov så fruktansvärt dåligt inatt, och var typ allergisk och gick i halvsömnen och drömde massa osköna drömmar. Nej, då var det nästan skönt att vakna.


En jordgubbssmoothie, en varm låångdusch och en ansiktsmask senare ligger jag nu i sängen och försöker få tiden att gå. Idag ska jag börja skolan! Känner mig som dagen jag började gymnasiet, eller grundskolan. Med pirr i magen gick man till skolan med de nyaste kläderna, nyvässade pennor som matchade kalendern eller pennfacket. Fast idag går jag mot en kurs, där det är vuxna människor med sina egna liv. Där föreläsningarna kommer vara fyra timmar i veckan. Och utan nollning. Så om ni undrar om jag är nervös för att träffa folk, är svaret JA.


Folk är så lätta att döma (jag med), och jag vill inte bli dömd. Jag vill att folk ska se hur jag är, och lära känna mig. Att de kommer med öppna hjärtan idag. 


Ikväll planerar jag på att begå social suicide. - Gå på bio själv. Ska se "New Year's Eve", som verkar vara världens klyschigaste romantikfilm. Men å andra sidan är det precis sånt jag gillar. Ser fram emot att sitta tillsammans med gulliga nykära par och tröstäta popcorn. Nej, jag är inte bitter! Ska faktiskt bli kul, haha.


Nej, nu måste jag hitta kläder att ha på mig! VAD SKA MAN HA PÅ SIG? Åh, dör.

PUSS sålänge

H

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards