Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Hanny - 18 januari 2012 18:27

När jag vaknade i morse såg jag framför mig en lugn dag, och ingen träning (eftersom jag tränat tre dagar i rad). Men jag hade till minnes att jag hade bokat ett pass vid tre, så när jag vaknade vid tjugo över elva loggade jag in och skulle avboka. Då ser jag att jag bokat ett spinning medel vid tolv (!) och man kan inte avboka när det är mindre än en timma kvar, och bussen skulle gå om tio minuter. Så jag springer och gör smoothie samtidigt som jag typ borstar tänderna, och vaknar minst till när jag kör världens jobbigaste spinningpass. Jaja, imån ska jag vila!


Jag fick också idag nätt och jämt ett kår-pass som gäller i veckan, och ville så gärna gå ut. TILL SLUT (efter mycet om och men, och bedjande) ville Frida följa med ut, så snart ska jag springa till bussen för att åka de fjuttiga hållplatserna till henne (och min nya lägenhet)! Jag hoppas på en sjukt kul utgång på Kåren och att jag förhoppningsvis lär känna någon liten mer människa! 


Nu ska en sjuuuukt partysugen tjej ut och ränna i Jönköping! PUSS 

H

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards