Alla inlägg under november 2011

Av Hanny - 9 november 2011 17:00

Testar nu att blogga från mobilen! Är på väg till stan för att träffa en fin vän och sedan till en annan ikväll. Kommer antagligen inte göra några mer smycken förrän i helgen! Håll ut!Idag fick jag beviljat studielån, känns kul! And remember, make cupcakes - not war!Puss h

Av Hanny - 9 november 2011 00:14

http://open.spotify.com/user/itshannahbitch/playlist/7KmC0HRJ6Vk0JYXPlmtSeR Här får du världens i särklass mysigaste och gosigaste höstspellista. Passar perfekt till en mysig höstfilt, en kopp té och en bra bok. Enjoy!


And remember, make cupcakes, not war!




Av Hanny - 8 november 2011 15:57

Besöksrekord idag! (tack Elsa och Elin som länkade, fortsätt så!)


Idag har jag nästan beställt visitkort. Men de var inte helt perfekta, och eftersom jag inte har någon adress om två månader (eller jo, men kommer bo på tre olika adresser inom loppet av tre månader) så kändes det ovärt att beställa. Det får vi ta senare.


Jag har haft en fullspäckad dag, och är bara hemma och ska äta snabbt innan jag kilar igen! Ska smycka mer, när jag hinner!


Maila mig gärna om det är något, till hannahostebo@hotmail.com!


And remember, make cupcakes - not war!

Ps. Körkort är förjävla svårt.  

Av Hanny - 7 november 2011 21:26

Riskettan idag tog way to much time, och har därför inte hunnit klart med något idag. Har gjort ett par kanelbulleörhängen, men har inte "bakat" dem i ugnen eller lackat. Lägger upp bild när jag hinner! Nu ringde precis min fina vän Elsa, som kommer hit om en halvtimma, för kvällsmys med massa gott att äta, tända ljus och massa tjejsnack. Precis som en perfekt måndagskväll ska spenderas. Hon ska även få ett litet handgjort örhänge, en prinsesstårtbit. Bara för att hon är så himla bra. 


Åh, ikväll är en bra kväll.

And remember, make cupcakes - not war!

Av Hanny - 6 november 2011 23:27

 

Kunde inte låta bli att ge er ett smakprov inför min julrelease. 99:-/par!


And remember, make cupcakes, not war! 

h

Av Hanny - 6 november 2011 23:25



Dessa kan bli dina för endast 99:- paret! Maila mig på hannahostebo@hotmail.com om du är intresserad!


And remember, make cupcakes not war! 

Av Hanny - 6 november 2011 22:48

Hur sugen blir man inte på prinsesstårta när man ser mina nybakta tårtbiteörhängen? På bilden är de inte helt torra, och de ska lackas om en gång till, sedan är de perfekta! Vill du att de ska bli dina? Maila mig på hannahostebo@hotmail.com och köp ett par (två tårtbitar, inklusive hänge) för endast 99:-! Då bjuder jag dessutom på frakt! De är handgjorda i finaste fimolera, och silverkrok. De är ca. 1 cm breda! Perfekta att ge bort, även om det så är till dig själv!


   


And remember, make cupcakes, not war!

Av Hanny - 5 november 2011 20:20

Godkväll. Nu ska jag snart iväg och ränna på stan. Innan det vill jag bara göra smygreklam för min kommande "julkollektion" som kommer inom snar framtid (eh, när jag startat företaget och kan faktiskt börja sälja). Är det inte bedårande?



Remember! Make cupcakes, not war! 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards