Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Hanny - 24 januari 2013 13:19

Vaknade knappast på rätt sida. Efter tio minuter med en törn i min dröm, insåg jag att det var en telefon som ringde. Inte min. Larmtelefonen från jobbet, som jag råkat få med mig hem. Sprang till bussen och fick åka nyvaken och lämna den. Somnade på fem sekunder när jag kom hem igen. 


Nu ska jag mysa till mig en gosfrukost innan jobbet. Och förhoppningsvis bli lite friskare. För även om jag mår bättre än igår, så går det sjukt långsamt.


Av Hanny - 24 januari 2013 00:20

Äntligen. Äntligen går det mot rätt håll. Denna dagen har jag känt mig bättre, för första gången på över en vecka. 


Ja, okej, jag har fortfarande typ ingen ork och sjukt ont i halsen. Men nej, det känns så mycket bättre idag. Gick en promenad, och DÅ fick jag energi. Tonvis med energi. Det var vackert och soligt, kallt och klart. Det var underbart att få andas frisk luft i lungorna, att få röra på sig igen. Insåg hur lyckligt lottad jag är som KAN röra på mig obehindrat. Jag sög in varenda solstråle när jag gick. Insåg att promenader är helt fantastiskt. Med min favoritmusik i öronen, alla tankar i huvudet och broddar under gympaskorna gick jag så snabbt jag orkade. Nu ska jag promenera varenda dag. 


Ikväll mår jag verkligen bra. Jag älskar känslan av att vara fri. Icke beroende av någon. Njuter.

Godnatt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards