Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Hanny - 6 januari 2013 17:55

 

Av Hanny - 6 januari 2013 17:46

Vissa kanske vet detta, men jag har en "innan jag dör"-lista med (än så länge) 70 punkter som jag ska göra innan jag dör. Det är som sagt ett livsprojekt där vissa punkter (som att bli mamma typ) är liite mer i framtiden. Här är några jag vill lyckas med under 2013 i alla fall.

- Hoppa fallskärm.

- Måla en oljemålning

- Sova under bar himmel

- Nå min målvikt

- Lägga dikter i produkter på ICA

- Gå på operan själv

- Gå på dejt på Jul på Liseberg

- Tatuera mig (igen)

- Bli kär


Höga mål, jag vet. Men som min visa far brukar säga "sikta mot stjärnorna, och se var du hamnar".

Av Hanny - 6 januari 2013 17:22

Saker jag vill klara 2013.

- Prioritera mig själv.

- Träffa vänner i lagom mängd.

- Ha hemmaspa en gång/vecka då jag bara lyxar till det och njuter.

- Vara lycklig varje dag. Inte hela tiden varje dag, men varje dag.

- Nå min målvikt. 

- Åka till USA och hälsa på min älskade Anna som ska flytta dit.

- Köpa en röd klänning.


Av Hanny - 6 januari 2013 17:18

Gårdagens matlådor blev succé! Laxen var så god att jag nästan åt upp en direkt. Så, ja. Gott. 


I morgon börjar arbetslivet igen. Jag både längtar och är nervös. Det var så länge sedan jag jobbade nu, kommer ta ett tag att komma in i det igen, samt träffa igen. Dagen imån kommer vara energikrävande!

Kvällen kommer spenderas lugnt med min säng, min dator och massa sköna filmer. Behöver en sista kväll där jag bara ÄR, och inte ger energi till något annat. Det har varit en väldigt hektisk höst, och det har blivit lite tid åt bara mig själv. Det är ett av mina nyårslöften. Prioritera mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards